Modularfest 2024 Utrecht

Anyone attending the modularfest 2024 in Utrecht today (31 Aug) ?

I will, and I’m carrying an orange bag with “Repair Cafe” printed on it.
Ha, ha, so … this makes it easier to greet me or to avoid me …

1 Like

Im here jos, wearing a drone of doom shirt and a kosmo pin

Sorry, ik las dit te laat, anders had ik wel uitkijk naar je gehouden. Misschien een andere keer? Wat vond je van het fest? Nog wat aangeschaft of verkocht?

Ja was cool. Was er zelf pas om 8u want mn oppas was ziek dus heb de hele middag gemist. Beetje jammer maar de afsluiter was iig heel vet

Oh, dat is jammer, je hebt dan de markt gemist, daar was veel bedrijvigheid en veel te beluisteren (alhoewel dat moeilijk was met al die andere systemen die tegelijkertijd geluid produceren). Ik ben net voor 20u vertrokken. Dus dan had ik je ook niet kunnen vinden. Het was leuk om met een boel ontwikkelaars te praten en ideeen op te doen voor nieuw te maken modules. Een nadeel helaas: ik vond het geluid belabberd. Ik hoorde alleen resonanties in die kleine en de grote ruimte. Maar dat is ook niet zo gek met betonnen muren die niet gedempt / afgedekt zijn op de een of andere manier. Dat is de volgende keer hopelijk beter. Een van de soundlui vertelde me dat ze daar nog mee bezig waren.

Ja dat van het geluid viel wel tegen idd

Ik ben in de middag geweest (14u-18u), ik heb jullie jammer genoeg niet getroffen.

Ik heb het erg naar mijn zin gehad! De markt was gezellig druk, en ik heb een paar PCBs van Reverse Landfill gekocht om er Kosmo modules van te maken. Het was er inderdaad wel erg rumoerig door alle vendors met hun sound systems.
In de kleine zaal (presentaties) en grote zaal (optredens) was het geluid ‘suboptimaal’ :slight_smile: De timing van het festival tijdens de verbouwing op de event locatie kon beter. Desondanks heb ik wel van de presentaties en optredens genoten!

Stefan / Synthesis

Het geluid was erg slecht. Dat was een echte tegenvaller. Maar ik begreep van de soundman in de grote zaal, dat ze die nog aan het ‘bekleden’ waren. Dus mogelijk wordt dat beter in de toekomst. Laten we het hopen, als dat niet verbetert, dan hoeft het voor mij niet meer.

The sound quality was awfull. That was really disappointing. But I from one of the sound crew I understood that in the main hall they were still covering the walls with dampening material. So maybe that will get better in the future. Let’s hope so because the bad sound quality is a real show stopper for me